Olen täysin, totaalisen kyllästynyt tähän. Kyllästynyt siihen, että maha on aina tiellä! Olen kyllästynyt siihen, että en löydä vaatteita. En voi pukeutua niin kuin haluaisin. Olen kyllästynyt läskieni peittelyyn ( - niin, ihan kuin se muka edes onnistuisi. Tätä määrää ei saa enää piiloon). Olen kyllästynyt raskausarpiini, joita on tullut reisiin ja lantiolle lihomisen seurauksena. Olen kyllästynyt tähän vaikeaan oloon ja huonoon kuntoon. Olen kyllästynyt siihen, että varpaankynsien lakkaaminen on hankalaa, koska maha on tiellä. Olen kyllästynyt peilin ja  vaa'an välttelyyn. Olen kyllästynyt siihen, että pyllyni ei meinaa mahtua tuoliin. Ehkä eniten olen kyllästynyt tähän häpeän tunteeseen, jota tämä lihavuus aiheuttaa. En haluaisi tavata vanhoja tuttuja tai uusia ihmisiä, koska en haluaisi näyttäytyä näin lihavana. Enhän minä oikeasti ole tällainen!

Niin, ehkä olisi aika tehdä jotain. Tämä blogi olkoon ensimmäinen askel kohti tavoitetta.